Je hoeft niet bang te zijn om het natte en koude weer te trotseren. Met deze jas van Regatta beleef je de leukste buitenavonturen lekker droog!
Merk: Regatta
Type: Highton Stretch II Waterdichte Jas
Kenmerken
Goedemorgen liedje01,
Ik ga het doorgeven aan iBOOD zodat het uitgezocht kan worden.
Het gaat om 2 verschillende jassen met dezelfde benaming Highton Stretch II.
De vorige keer ging het om het softshell jack (RMW357) en nu om de waterproof insulated jacket (RMP321).
De jas van de huidige deal heeft wel Thermoguard.
Helaas weer niet een echte Ibood aanbieding.
https://www.sportdeal.nl/regatta-mens-highton-stretch-ii-waterproof-jacket-6956863
Edited by: Paul
alleen de kleur Dynasty Blue/Moonlight Denim is daar verkrijgbaar, de andere kleuren niet
Mee eens. Mijn jas heeft 1 ritssluiting en zak links boven….
hoi liedje, de vorige aanbieding betrof een andere jas. Zie ook mijn uitleg hierboven.
Deze morgen nog gewacht om een Large te bestellen en om 13u reeds geen Large meer in voorraad ???? Was er dan maar 1 large in voorraad !!!!
Er is ongetwijfeld meer dan 1 jas in de maat Large verkocht tussen 00:00 en 13:00 uur.
Er is geen gegarandeerde voorraad tot 23:59 uur.
Varianten kunnen eerder uitverkocht raken als daar veel belangstelling voor is.
Vreemd iBood,
Vorige besteld en kreeg deze mail:
Beste iBOOD-er,
Afgelopen vrijdag heb je Regatta Highton Stretch II Softshell Jack besteld. Bedankt hiervoor!
Op het forum werden wij gewezen op een fout in onze aanbieding en na controle bij de leverancier, blijkt inderdaad dat de thermoguard waar in de aanbieding over wordt gesproken niet op deze jas zit. Sorry!
Nu zit de THERMOGUARD wel in deze jas???????
Of toch maar WEER de omschrijving aanpassen……