28 september 2021 om 00:00
iBOOD

Hyperice Hypervolt Bluetooth Massage

Product expert aanwezig

Hyperice Hypervolt Bluetooth Massage

No pain, wel veel gain met deze stille masseur die van wanten weet!

Specificaties

Merk: Hyperice
Type: Hypervolt Bluetooth Massage
Garantie: 2 jaar

• Diepgaande spiermassage
  • Fluisterstil door Quiet Glide
  • Draadloze bediening via app

Kenmerken

• 3 snelheden
  • 5 opzetstukken
  • 60 W borstelloze motor
  • Pressure Sensor Technology
  • Quiet Glide Technology
  • Met Bluetooth
  • Werkt met Hyperice app (iOS en Android)
  • TSA-goedgekeurd (mag mee in de handbagage)
  • Gebruiksduur volle accu: 2 uur
  • Lichtring als batterij-indicator

Fysieke kenmerken

• Afmetingen: 18 (B) x 29 (H) x 22 (D) cm
  • Gewicht: 3,5 kg

Dit ontvang je

• 1x Hypervolt Bluetooth
  • 1x AC-kabel + 24 V oplader
  • 5x Opzetstuk
  • 1x Opbergtasje

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Hyperice Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

28 september 2021 om 07:55
Official Product Expert Hyperice Expert Official Product Expert

Goedemorgen!

Het lijkt op een kopie van onze aanbiedingsprijs. Graag willen wij er op wijzen dat dit naar alle waarschijnlijkheid om particuliere verkoop gaat (2e hands product)

Hierbij profiteer je niet met zekerheid van onze service en garantieperiode van 2 jaar.

Een fijne dag toegewenst!

Beantwoorden

28 september 2021 om 08:24
johan.berghmans Gebruiker

Dat klopt dus niet. Het product wordt door Amazon zelf verkocht, Het betreft dus zeker geen particuliere verkoop. Dezelfde prijs vind je ook op de Duitse site.

Wat Amazon wel vaker doet is de prijzen aanpassen aan de laagste prijs op dat moment.

Beantwoorden

28 september 2021 om 21:50
adnanticus Gebruiker

@expert:

Op Amazon

Verzonden vanuit
AmazonAmazon

Verkocht doorVerkocht door
AmazonAmazon

Beantwoorden

28 september 2021 om 06:18
Lode1982 Gebruiker

Hallo, ik heb na operatie last van middenvoetsbeentjes die vast zitten door littekenweefsel ed, helpt dit product daartegen?

Beantwoorden

28 september 2021 om 06:37
Wirit Gebruiker

Daar zou ik heel erg mee oppassen, dat trilt vrij hevig, eerder een vraag voor dokter of fysio !

Beantwoorden

28 september 2021 om 07:49

Goedemorgen!

Net als onderstaand antwoord verwijs ik u voor dit soort vragen graag door naar de huisarts. Deze kan u beter advies geven bij gebruik van de Hypervolt op medisch gebied.

Beantwoorden

28 september 2021 om 06:40
Wirit Gebruiker

Wat ik me afvraag. Deze toestellen lijken allemaal op elkaar en de prijsverschillen zijn heel groot. Ik heb er weinig vertrouwen in, wat zit er binnenin, overal hetzelfde ? (komt allemaal uit China).

Beantwoorden

28 september 2021 om 06:44
boy666 Gebruiker

Hypervolt komt uit de US maar het apparaat kan best geproduceerd zijn in China (zoals bijna alles) . Dit is wel één van de originele apparaten die zoals u schrijft ook veel gekopieerd worden in bijvoorbeeld China.

Beantwoorden

28 september 2021 om 07:52

Goedemorgen!

Dank voor je bericht. Zoals veel apparaten wordt dit apparaat geproduceerd in China. Wat echter het verschil maakt is de technologie welke is verwerkt in dit apparaat. Het apparaat is ontworpen op duurzaamheid en gebruiksgemak. Dit betekent dat het apparaat gemaakt is om lang mee te gaan en gemakkelijk in gebruik is.

Daarnaast heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie waar je dat bij goedkope Chinese versies vaak niet hebt.

Beantwoorden

28 september 2021 om 08:52
erikhui Gebruiker

Ik heb een bijna identiek apparaat van Tunturi voor 89 paar maanden geleden ook hier aangeschaft. Heeft geen app/bluetooth maar dat mis ik ook niet..

Enige nadeel dat ik kan benoemen is dat hij best wel wat lawaai maakt. Ligt uiteraard ook aan de stand. Ik vind het een geweldige aankoop. Na een pittige hardloopsessie nog even 10 minuutjes op de bank de spieren behandelen ermee zorgt er voor mij voor dit ik bijna geen spierpijn en kramp meer ervaar.

Beantwoorden

28 september 2021 om 08:38
Nico0025 Gebruiker

*Knip*

Prijsvergelijkingen staan we alleen toe met een directe link naar het identieke product.

Edited by: Thomas

Beantwoorden

28 september 2021 om 08:45
bokkiebeh Gebruiker

Heb er 2 van AliExpress voor 39 euro per stuk. Geweldige apparaten.

Beantwoorden

28 september 2021 om 09:23
Nico0025 Gebruiker

ik ook fluisterstil prima kwaliteit is nogal een verschil qua prijs

Beantwoorden

28 september 2021 om 09:26
JariS0 Gebruiker

Bijzonder hoog geprijsd. Dit spul wordt en mass geproduceerd in Sichuan en Guangdong, en uiteraard zijn er verschillen in kwaliteit van de motoren en batterijen, maar deze verkoopprijs is wel erg hoog. Kan makkelijk 75% vanaf en nog steeds winstgevend.

Beantwoorden

28 september 2021 om 14:29
fam_driessen Gebruiker

Wat is artikelnummer (op de site) van de fabrikant?

Beantwoorden

28 september 2021 om 14:51

700032

Beantwoorden

28 september 2021 om 20:43
chrismir Gebruiker

Helpt dit apparaat om gespannen spieren soepel te krijgen?

christophe

Beantwoorden

29 september 2021 om 01:12
Moderator Paul Moderator

Ja, daar kan dit apparaat goed voor gebruikt worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.