27 september 2021 om 00:01
iBOOD

Deodorant en Parfum

Deodorant en Parfum
Verwennerij na het sporten.

Het is het kersje op de taart, het heerlijke nasmaakje dat je ervaart bij het nuttigen van iets lekkers en laat een onvergetelijke herinnering achter. Een heerlijk geurtje.

Laten we eerlijk zijn. Van sporten ga je nou niet echt beter ruiken. Daarom vind je hier verfrissende deodorants en heerlijke geuren (voor hem en haar) om jezelf na het uitsloven lekker te verwennen. Je lijf verdient het! 

27 september 2021 om 00:11
Mordegai Gebruiker

De nieuwe sales staan op eindigt 3 november…. Zal wel oktober moeten zijn.

Beantwoorden

27 september 2021 om 01:07
Moderator Paul Moderator

De producten in deze deodorant en parfum flashsale zullen verzonden worden op 13 oktober
Door een technisch probleem wordt in de app november aangegeven in plaats van oktober.

De Fitness flashsales eindigen inderdaad op 3 oktober, 23:59 uur. Dat geldt ook voor de Sanitair flashsales.

Beantwoorden

27 september 2021 om 01:14
Arfissem Gebruiker

Goed lezen Ibood, er is geen vraag. Er wordt aangegeven dat bij het overzicht deze sale van deo & parfum en andere sales zogenaamd eindigen op 3 november. Maar dat klopt vast niet want sales lopen nooit zo lang.

Daarnaast heb ik een opmerking, bij Alien van Thierry Mugler staat dat deze voor mannen is, maar de fles vh plaatje is toch echt voor vrouwen..

Beantwoorden

27 september 2021 om 01:21
Arfissem Gebruiker

Ze hebben hun reactie aangepast dus mijn reactie lijkt beetje raar nu..

Beantwoorden

27 september 2021 om 01:32
Moderator Paul Moderator

hoi Arfissem,

De laatste regel heb ik inderdaad toegevoegd na extra controle in de app. Sorry daarvoor.
Je hebt tevens gelijk dat Alien van Thierry Mugler voor vrouwen is. Ik heb aan iBOOD gevraagd om dit aan te passen bij de deal.

Beantwoorden

28 september 2021 om 12:58
fazerwilly Gebruiker

Gisteren Ted Baker Cu | EdT Spray 100 ml besteld, kreeg mail niet beschikbaar en vandaag kan ik hem nog steeds bestellen. Hoe zit dat?

Beantwoorden

28 september 2021 om 13:09
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Fazerwilly, wat vreemd! Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Onjuiste levering”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

28 september 2021 om 13:12
fazerwilly Gebruiker

Ga ik doen.

Beantwoorden

28 september 2021 om 13:20
fazerwilly Gebruiker

Gaat dus niet want status is al ganuleerd.

Beantwoorden

29 september 2021 om 01:21
Moderator Paul Moderator

In dat geval raad ik je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Van de geannuleerde bestelling krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort. Hopelijk gaat het deze keer dan wel goed.

Beantwoorden

30 september 2021 om 13:49
fazerwilly Gebruiker

Bedankt, en gedaan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.