21 april 2017 om 00:00
iBOOD

Teva Outdoor Sandalen | Heren en Dames

Teva Outdoor Sandalen

Zorg dat jij en je reispartner goed voorbereid op pad gaan en schaf nu voor jullie beiden deze heerlijke Teva outdoor sandalen aan.

Specificaties

Marke: Teva
Typ: Winsted S
Check de dropdownmenu’s voor de verkrijgbare kleuren en maten

• Lichtgewicht EVA-voetbed
  • De juiste ondersteuning
  • Uitstekende grip

Materiaal zool: Durabrasion rubber (slijtvast)
Bovenmateriaal: Synthetic
Sluiting: Klittenband (makkelijk verstelbaar)

21 april 2017 om 06:48
Csfolmer Gebruiker

Hmm van maar 43 naar 44,5.

Dus net te klein en net te groot voor mij.

Jammer

Beantwoorden

21 april 2017 om 08:43
abygor Gebruiker

Benieuwd naar het gewicht , in gram graag, dus haal die keukenweegschaal maar boven.

Grtz

Beantwoorden

21 april 2017 om 10:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als je het op de gram nauwkeurig wilt weten, dan hoor ik graag welke maat je interesse in hebt. Ik betwijfel echter wel of we het exacte gewicht kunnen achterhalen, ik heb de sandalen hier namelijk niet op kantoor liggen.

Beantwoorden

21 april 2017 om 09:19
WillemHoekstra Gebruiker

Waarom zijn deze sandalen zo vreselijk lelijk, ze lijken me best handig maar die Teva’s zijn zo spuuglelijk

Beantwoorden

21 april 2017 om 10:36
Donkeyman Gebruiker

@WillemHoekstra:  Dan koop je deze sandalen toch niet? Wat hebben we nou aan zo’n mening?

Beantwoorden

21 april 2017 om 11:33
WillemHoekstra Gebruiker

Jij niets blijkbaar, maar de Teva design afdeling misschien wel. Als niemand er iets van zegt wordt het nooit beter, of mooier toch?

Beantwoorden

21 april 2017 om 10:44
TakahashiPoedel Gebruiker

Heb hier 13 jaar oude Terra-Fi’s van teva die het nog steeds doen (met wat hulp van mij), maar over de nieuwere versies wordt ontzettend geklaagd op internet. Mijn ervaringen met de schoenen vertelt me ook dat ik Teva voortaan maar links laat liggen. Ze gaan steeds sneller stuk en het laatste paar (hier gekocht) had gewoon een rottige pasvorm en veel te stijf. Ik kreeg ze niet ingelopen. Ze teren op hun naam, maar zijn ver bij hun oorsprong weggeraakt. Loop nu op Columbia en dat bevalt prima.

Beantwoorden

21 april 2017 om 13:21
krisson Gebruiker

Dit vind ik nu een interessante reactie! Ik draag nog steeds graag teva maar heb ook het gevoel dat de kwaliteit niet meer is wat het was. Mijn eerste teva’s zijn inderdaad meer dan 10 jaar meegegaan en dan nog als het echt gemoeten had, waren die nog te dragen. Maar vanaf erna toch wel verminderd in kwaliteit (maar ze zijn in prijs ook gezakt volgens mij).

Beantwoorden

21 april 2017 om 15:05
franvand Gebruiker

Ik vul verder aan… ;-) Verkoop moet draaien en dingen die té lang mee gaan, bieden geen voordeel in verkoop… Wasmachines die 20 jaar meegaan zoals vroeger… zeldzaam ! Consumptie moet altijd maar vlugger, dus minder duurzaam. Heb zelf nog ondervonden aan een Senseo toestel : de zekering die er in zit is gewoon te zwak om vele jaren mee te gaan. Meestal doet hij het wel voor de garantiejaren, daarna moet je geluk hebben, en  als hij stuk is… koop je toch een nieuwe want de reparatiekosten zijn te hoog. Ook wandelschoenen : heb een paar Columbia’s weggedaan met tranen in de ogen na 7 jaar intens gebruik, en ongeveer net dezelfde gekocht… kwaliteit is er ook hier op achteruit gegaan…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.