13 januari 2021 om 00:00
iBOOD

4x Keter Totem Opbergbox | 60 L

4x Keter Totem Opbergbox 60 L

Waarom spullen weggooien? Met deze bakken van Keter berg je het op waar het licht niet schijnt om er niet meer naar om te kijken tot de volgende verhuizing.

Specificaties

Merk: Keter
Type: Totem 60 L Opbergbox
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Stapelbaar en nestbaar
  • Stevig en gebruiksvriendelijk 
  • Te voorzien van een hangslot*

Kenmerken

• Op twee manieren te openen
  • Versterkte bodem

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 60 x 40 x 37 cm
  • Materiaal: Kunststof
  • Volume: 60 L

*Hangslot niet inbegrepen.

13 januari 2021 om 07:32
keessie18 Gebruiker

Let op voor de koper, iBood blijft deze aanbieden, maar ze zijn totaal niet stevig!

Beantwoorden

13 januari 2021 om 07:40
fallen2109 Gebruiker

Volgens informatie op de web zijn deze niet stapelbaar vilgens iBood wel. Iemand ervaring ?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:20
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen ,

Ik heb er even wat oude productforums op nageslagen en ook gebruikers geven aan dat ze stapelbaar zijn. Wel moet je dan rekening houden met de inhoud:
Het maximale draaggewicht is 20 kg.
Als je ze wilt stapelen dan zou ik 12 kg aanhouden.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:41
jodd Gebruiker

Ik heb er hier al verschillende gekocht en gebruik ze voornamelijk om speelgoed van de kinderen in op te bergen.

Deze stapelen prima hoor!

Beantwoorden

13 januari 2021 om 10:00
jurriaanr Gebruiker

Beetje een wisselende ervaring. Ze zijn wel stapelbaar, maar niet te zwaar inderdaad. Ze zijn een stuk steviger dan menige curverbak waar je voor 1 al de helft van dit bedrag betaald. Maar ze zijn zeker niet de meest stevige bakken ooit. Ik vind vooral de form factor niet erg handig. En ook onnodig. Dat is puur als handigheid voor de levering/opslag van de fabrikant. Maar als gebruiker is het praktischer als de afmetingen overal hetzelfde zijn, zonder rare inhammen. Je kan er bijvoorbeeld een stuk minder boeken in kwijt dan je voor het volume zou verwachten. Maar voor deze prijs prima opbergbakken voor wat kleinere spullen.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 10:12
pkleingu Gebruiker

Bij mij zijn er al twee van de acht bakken stuk, dus kwaliteit zou ik het niet noemen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.