11 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Sinner Firebug Sportbril | + Brillenkoker en Extra lenzen

Sinner Firebug Sportbril

Prestaties beginnen bij je doel helder voor ogen te hebben. Met deze Sinner sportbril wordt je dat ineens heel snel duidelijk.

Specificaties

Merk: Sinner
Type: Sportbril

• Gedecentreerde lenzen
  • Duurzaam en krasbestendig
  • Anti-slip neuspads en brilpootjes

Kenmerken

• Multi-lens: smoke/oranje/clear
  • Gedecentreerde polycarbonaat lenzen
  • Lenzen gemaakt van duurzaam en krasbestendig polycarbonaat
  • 100% UVA / UVB / UVC bescherming
  • Anti-slip neuspads en brilpootjes

Dit ontvang je

• Firebug Sportbril
  • Extra lenzen
  • Brillenkoker
11 maart 2020 om 14:32
mister_black1979 Gebruiker

Helaas is mijn zonnebril van dit merk gebroken door van glazen te wisselen. Er is ook geen enkele omschrijving bij hoe je dit moet doen. Zeer jammer!!!

Beantwoorden

11 maart 2020 om 17:19
Akkerfrans Gebruiker

Eerst het buitenste hoekje van de lens insteken, bovenin aan de zijkant van het montuur. En daarna de lens aan de ‘neuskant’ omhoog drukken. Dan klikt ie zo in het montuur.

Beantwoorden

11 maart 2020 om 17:15
Akkerfrans Gebruiker

Worden de zwarte en witte variant met andere kleuren lenzen geleverd? Lijkt wel het geval, uitgaande van de afbeeldingen. Ik vraag me af of er ook een donkere lens bij het witte montuur zit…

Beantwoorden

12 maart 2020 om 08:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Akkerfrans,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog graag een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en gaan we dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.