13 november 2019 om 00:00
iBOOD

Tunturi Home Gym

Tunturi Home Gym
Gas geven

Pomp jezelf een godsvermogen met deze toestellen, gewichten en nog veel meer van Tunturi. De tijd van excuses zijn voor bij. Knallen, beuken en gas geven maar!

13 november 2019 om 10:08
Nicos84 Gebruiker

Goedenmorgen.

Hoeveel gewicht kan de stand hebben eigenlijk? Ik heb 2 dumpbells van 40 kg per stuk namelijk. Vraag mij af of deze stand dat kan hebben.

Beantwoorden

13 november 2019 om 11:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nicos84,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

14 november 2019 om 09:55
Official Product Expert Tunturi Expert Official Product Expert

De stand is gemaakt voor 2x selector dumbbells van 25kg.

Als je andere dumbbells gebruikt die ook nog zwaarder zijn zouden wij je dit niet adviseren.

Tunturi

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:15
Nicos84 Gebruiker

Oow oke thx

Beantwoorden

14 november 2019 om 02:03
Arnoudvdv Gebruiker

Tunturi Selector Dumbbell | 25 KG

Klopt het dat ik er maar 1 kan bestellen? De optie om er 2, 3 of 4 te bestellen normaliter in het pulldown menu zijn weg. Ik wil er graag 2 hebben (lijkt mij wel zo handig).

Vrgr,

Beantwoorden

14 november 2019 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Arnoudvdv,

Waarschijnlijk worden ze door het gewicht afzonderlijk verstuurd en kun je ze daarom alleen per stuk bestellen. Ik vraag het voor de zekerheid even na.

Edited by: Niek

Dit heeft inderdaad te maken met het gewicht

Beantwoorden

14 november 2019 om 21:29
Nielshoogendoorn Gebruiker

Zijn er nog twee selector dumbells beschikbaar? Als ik er twee wil bestellen krijg ik de melding dat er nog maar weinig zijn en ik er daarom geen twee in m’n winkelwagen kan doen. Is dit door bovenstaand bericht of is de voorraad inderdaad laag?

Beantwoorden

14 november 2019 om 23:35
Moderator Paul Moderator

Je zult daarvoor 2 aparte bestellingen moeten plaatsen. Er is nog voorraad.

Beantwoorden

16 november 2019 om 08:00
RichardNH Gebruiker

Bij de specificaties van de 16kg Kettlebell staat gewicht 8kg. Is dit een foutje?

Beantwoorden

17 november 2019 om 17:14
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor je opmerkzaamheid. Dat moet inderdaad 16kg zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.