14 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Kamerplanten

Product expert aanwezig

Kamerplanten
Je eigen urban jungle.

Planten zijn hip. Logisch! Niet alleen geven ze sfeer en warmte aan je interieur, ze zorgen ook nog eens voor een betere akoestiek in huis. En als klap op de vuurpijl zijn er ook nog eens een boel planten die lucht zuiveren. Zo zijn planten nog goed voor je gezondheid ook!

14 januari 2021 om 10:02
J.Kort Gebruiker

Ik heb een vraag over de Dypsis Arecapalm. Deze is door jullie prijswijziging duurder geworden in plaats van goedkoper. Klopt dat?

Met vriendelijke groet,

Jacco Kort

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:09
Official Product Expert Herbie Expert Official Product Expert

Goedemorgen J.Kort,

De prijs die is doorgehaald is inderdaad niet correct. Ik ga er achteraan om deze te laten aanpassen.
De verkoopprijs van €64,95 klopt wel.

Bedankt voor uw oplettendheid!

Beantwoorden

14 januari 2021 om 12:49
Lisanne1234 Gebruiker

De door mij bestelde planten zijn deze week geleverd, een aantal zijn beschadigd. Met wie kan ik hierover contact opnemen?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 13:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Lisanne,

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Dead on Arrival”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

15 januari 2021 om 23:44
Blijblondje Gebruiker

Ik heb mijn oog laten vallen op de vertakte  Ficus Lyrata XL 130cm. Mocht die in de praktijk toch een maatje te groot blijken, kam hij dan retour en wat zijn de retourkosten?

Beantwoorden

17 januari 2021 om 21:09
Moderator Paul Moderator

Planten kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Beantwoorden

16 januari 2021 om 08:08
michielv87 Gebruiker

Pas op mensen met het bestellen van planten online. Ik heb mijne vorige week binnen gekregen ( via ibood besteld en vrij snel geleverd ) maar de manier waarop was echt dramatisch.  Al het zand zat door de doos heen en bij het openen ook over de hele vloer. Twee planten half dood heb ik weg kunnen gooien… Dus mijn advies: koop dit niet online maar ga (wanneer dat weer kan) gewoon naar een tuincentrum en vervoer ze zelf naar huis want in een doos die 4 dagen in de vrieskou staat opgeslagen en waarmee door het personeel mee wordt gegooid komt niet ten goede van de planten.

Beantwoorden

16 januari 2021 om 09:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen michielv87,

Wat vervelend dat je bestelling zo is aangekomen, dat lijkt me niet de bedoeling. Heb je hierover ook al contact opgenomen met de klantenservice? Dit kun je doen via je account door een er is iets mis melding te doen.

Beantwoorden

2 februari 2021 om 14:51
Shirl_4 Gebruiker

Goedemiddag

Heb sinds vorige week de Herbie DIY Terrarium Vleesetende Planten binnen maar heb t idee dat de planten dood zijn, daar ze eerst erg uitgedroogd aankwamen en nu na een week in hun terrarium ook nog weinig teken van leven aantonen… Inderdaad, koop planten, zodra het kan, zelf in de winkel, dit is toch wel een tegenvaller helaas.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.