11 januari 2021 om 17:01
iBOOD

Electronica

Electronica
Puur geluk!
Totale gekte bij iBOOD! Iedere dag eigenlijk, maar deze zeker! Begin je jaar goed en verwen jezelf, genoeg om uit te kiezen!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

17 januari 2021 om 00:22
michielrote Gebruiker

Bizar dat de Flare plus er nog is en mijn gratis verzenden code tm 16-1 ook nog op 17-1 werkt :-). Meteen nog 1tje besteld. Top speaker!!

Beantwoorden

17 januari 2021 om 21:08
Moderator Paul Moderator

Dubbel mazzel!

Beantwoorden

17 januari 2021 om 19:00
i.nge1994 Gebruiker

Is de google nest mini geschikt om Nederlands tegen te praten?

Beantwoorden

17 januari 2021 om 21:07
Moderator Paul Moderator

Ja, dat kan ingesteld worden.

Beantwoorden

18 januari 2021 om 09:55
i.nge1994 Gebruiker

Okee dank je wel, dan ga ik hem installeren

Beantwoorden

17 januari 2021 om 22:22
Ned_G Gebruiker

Ik had de Razer Nari headset vrijdag besteld en zaterdag binnen en tot nu toe ben ik heel tevreden. Netjes in een cartoon razer doos en zit de usb dongle en kabel , stickers en boekje erbij. Leuke headset voor pc gaming.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.