11 januari 2021 om 17:01
iBOOD

Electronica

Electronica
Puur geluk!
Totale gekte bij iBOOD! Iedere dag eigenlijk, maar deze zeker! Begin je jaar goed en verwen jezelf, genoeg om uit te kiezen!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

11 januari 2021 om 17:25
tamram Gebruiker

Welke kleur ontvang ik bij bestellen?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 17:43
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag tamram,

Over welk product gaat je vraag?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 08:20
tamram Gebruiker

Sorry, over het hoofd gezien dat alles op een hoop ligt. Het gaat over:

2x BASS+ Draadloze BT Oordopjes (zwart of wit)

Beantwoorden

12 januari 2021 om 22:19
Moderator Lisa Moderator

Je ontvangt zwart én wit!

Beantwoorden

11 januari 2021 om 18:25
Anjelier47 Gebruiker

Velbon Light Max Statief wat is de diameter in mm van de schroef? Daar waar je de onderkant van de camera vast schroeft?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 19:52
Moderator Maartje Moderator

Hoi Ajelier47,

Ik heb helaas geen antwoord kunnen vinden op je vraag. Ik zie dat de aanbieding helaas inmiddels ook is uitverkocht. Excuses! Mocht je toch nog antwoord nodig hebben op je vraag, bijvoorbeeld doordat je het product toch alvast besteld hebt. Laat het ons dan even weten, dan vragen we het alsnog voor je na.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 18:50
IboodMvM Gebruiker

de Samsung Watch3 – kun je daar nu wel met eigen SIM mee bellen of niet?

de specs en de beschrijving spreken elkaar tegen.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 20:07

Hoi IboodMvM,

Ik ga dit voor de zekerheid even navragen!

Beantwoorden

12 januari 2021 om 00:20
Bensaab Gebruiker

Dat wik ik ook wel weten, non LTE maar bij connectiviteit staat er LTE, dus ik snap even niet wat nou is. Als het BT is, dan moet je toch wel degelijk je telefoon bij je hebben of mis ik iets?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 11:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi beiden,

Dit is de non-LTE variant. Bellen met enkel het horloge is dus niet mogelijk. We passen dit direct aan.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 01:41
Krzz Gebruiker

In de omschrijving staat nog steeds dat je met iedereen verbonden blijft als je je telefoon niet bij je hebt…. Dat lijkt me ook iets om aan te passen.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 18:55
joge1977 Gebruiker

Hoeveel gb heeft die galaxy tab A7.

Mvg

Joris

Beantwoorden

11 januari 2021 om 20:21

Hoi joge1977,

De Galaxy Tab A7 heeft 32 GB

Beantwoorden

11 januari 2021 om 19:07
El Magnefico Gebruiker

Xtorm Explore Airline Powerbank | 10.000 mAh

-bovenaan staat “ingebouwde” lightning

- in de specificaties staat “ingebouwde” microUSB

Wat is correct?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 20:36

Hoi El Magnefico,

Wellicht kijk ik er over heen, maar ik lees in de omschrijving en bij de specificaties niets omtrent ingebouwde lightning, dus wellicht is dit aangepast. Zover ik kan vinden betreft het microUSB.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 08:28
Dimme3 Gebruiker

Hi Maartje, allereerste zin bovenaan, daar lees ik het ook.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 14:51
kappa2500 Gebruiker

Ik zou toch ook graag willen weten welke kabel nu ingebouwd is …

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:14

Hi allen,

Hij heeft een “ingebouwde” microUSB kabel.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 20:47
Leduky Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 00:27
big_spillie Gebruiker

Bij de Samsung Galaxy Watch 3 staat er vermeld dat je de taal wel op Nederlands kan zetten, maar de locatie (nog) niet op Nederland….

Maar hoe zit het met België? :) Want ik zit als Belgische klant op de Belgische site te kijken, dus interesseert mij dat toch meer dan Nederland ;)

Beantwoorden

12 januari 2021 om 10:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen big_spillie,

Dit is ons voor België helaas niet bekend. Ik zou uitgaan van het scenario dat dit ook voor België niet mogelijk is.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 00:43
robzwink Gebruiker

2x Philips BASS+ Draadloze Bluetooth Oordopjes

In de app op apple iphone kan ik hier het product niet bestellen, er gebeurt niks bij het drukken op de knop “ik wil er 1”

Beantwoorden

12 januari 2021 om 10:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen robzwink,

Heb je wel de meest recente versie van de app? Zou je het eens via de (mobiele) website kunnen proberen?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 00:04
robzwink Gebruiker

Ja, nieuwste versie app op ios.

Iemand anders ook last van?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:11

Hi robzwink,

Had je het ook geprobeerd via onze website? Wellicht heeft de app op je telefoon eventjes last van ‘kuren’.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 07:44
HetGezegde Gebruiker

Vraagje over de ‘WD My Passport Ultra’ en ‘WD Black P10 Game Drive’: hoe ziet de bijgeleverde kabel eruit? Is dit een Y-kabel en hebben deze harde schijven twee USB poorten nodig, 1 voor voeding en 1 voor data? Of is het – hopelijk – een kabel met 1 USB aansluiting en dus geen Y-splitter?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 08:00
HetGezegde Gebruiker

De ‘WD Black P10 Game Drive’ niet, als ik Google Images mag geloven: geen Y-split kabel.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 07:54
Nicolas-t Gebruiker

Is er al een oplossing gevonden voor de sinji borescoop waar de app niet meer van bestaat en waardoor je hem dus niet kan gebruiken?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 08:16
sanderfr Gebruiker

Inderdaad! Dat wil ik ook graag weten, zonder die app die er nu dus niet is heb je er helemaal niets aan!

Beantwoorden

12 januari 2021 om 09:22
nickyn Gebruiker

Ik had hetzelfde probleem.

Na lang zoeken volgende app gevonden dat direct werkt: Wifi Check

Beantwoorden

12 januari 2021 om 11:53

Dank voor het delen, nickyn!

Beantwoorden

12 januari 2021 om 07:55
daanrubenkooy Gebruiker

Razer Draadloze Gaming Headset Nari Essential RZ04 | Official Refurb

Voor welke platformen is deze headset te gebruiken?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 10:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen daanrubenkooy,

Op de website van Razer wordt aangegeven: PC with USB port; PlayStation™ 4*

Beantwoorden

12 januari 2021 om 13:12
bugsfunny Gebruiker

De pure pop maxi net ontvangen. Goede deal voor 49 euro maar is zeker geen 149 waard. Geluid vervormt al snel als je hem heel erg hard wil zetten. Als kantoor radio en achtergrond radio prima deal met mooi geluid. Zelfs goede DAB ontvangst in een betonnen kantoor met alluminium kozijnen als je de radio maar niet tegen het kozijn aanzet.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 13:47
Stijnhel76 Gebruiker

Beste,

Wat is het serialnummer of productnummer van de Galaxy watch 3 titanium?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 13:54

Hoi Stijnhel76,

Dit is de SM-R840 (SM-R840NTKAEUE om precies te zijn).

Beantwoorden

12 januari 2021 om 14:44
Stijnhel76 Gebruiker

Alvast bedankt voor de snelle reactie!!! Wat is het verschil met de SM-R840NTKAEUB?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:10

Hoi Stijn,

Dat durf ik je niet met 100% zekerheid te zeggen. Maar volgens mij enkel de taal van de meegeleverde handleiding.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 14:48
MABO89 Gebruiker

Hallo,

ik had een paar vragen over de ” LG 4K Smart NanoCell TV”

- hoe zit het met iTunes, kunnen deze gemakkelijk afgespeeld worden op de tv

- standaard is toch inbegrepen?

- zal die de 13 verstuurd worden, hoelang duurt het dan voordat ik hem in huis heb ongeveer?

alvast bedankt

Beantwoorden

12 januari 2021 om 14:54

Hoi MABO89,

Films afspelen vanuit je iTunes-bibliotheek is mogelijk via de Apple TV app.

De getoonde standaard/voet is gewoon inbegrepen.

We verwachten hem morgen al te versturen. Wanneer je hem in huis hebt is wel afhankelijk van de bezorgdienst, dus kan ik niet beloven. Maar normaal gesproken is dit een dag later al!

Beantwoorden

12 januari 2021 om 15:18
vvs Gebruiker

Ik wil graag meer dan 2 osmo pockets bestellen, kan dat?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 15:40

Hoi vvs,

Je kunt maximaal 2 stuks per bestelling scoren. Per dag kun je maximaal 4 losse bestellingen plaatsen. Zo kun je dus maximaal 8 stuks scoren. Dit limiet hanteren we zodat ze niet allemaal opgekocht kunnen worden en iedereen dus kans maakt deze deal te scoren.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 17:22
mojox1 Gebruiker

De macbook air is niet de nieuwste toch? de nieuwste bezit een M1chip die deze niet heeft.. deze is van maart 2020 terwijl de nieuwste in november 2020 uit is gekomen..

Graag de tekst aanpassen?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 12:14

Dank voor je feedback, mojox1. We hebben dit zojuist aangepast!

Beantwoorden

12 januari 2021 om 18:54
Mr.Farah Gebruiker

Hallo,

Vraagje over de Skullcandy Crusher ANC Koptelefoon.

Om welke kleur gaat hier? Op de afbeelding zie ik de zwarte variant. Echter bestaat er ook een rode variant.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Het betreft de zwarte variant.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 19:50
JazzySOB Gebruiker

Vraagje over de Kami H31 camera, er staat bij dat het een bedrade camera is maar verderop staat bij de specificaties Draadloze codering: WEP / WPA / WPA2.
Ook is niet duidelijk hoe de camera beelden vastlegt. Is dat via een aparte recorder of via een verplicht cloud abbo o.i.d. of zit er een cardreader in en zo ja tot hoeveel GB?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 22:57
Moderator Paul Moderator

Het signaal verloopt draadloos. De stroomvoorziening geschiedt bedraad.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 23:03
JazzySOB Gebruiker

Dank voor je antwoord.
Op andere sites wordt gewag gemaakt van een SD kaart slot.
Heb je een betaald cloud abonnement nodig als je alleen opneemt via een SD kaartje?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 11:01

Hoi JAzzySOB,

De cloud is ingebakken in het ecosysteem van Kami, dus dit is niet iets wat je ‘uit’ kan zetten als je met een SD kaartje opneemt. Er is 1 week aan gratis opslag beschikbaar in de cloud voor clipjes van 6 seconden. Wil je upgraden dan kan dat natuurlijk ook maar dan zit er een ‘fee’ bij.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 01:27
Nickvanzuijlen Gebruiker

Doet de LG nanocell tv mee aan de cashback actie die nu loopt?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:10
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Nick,

Bedoel je deze? Ik zie 50NANO796NE niet tussen de aangekochte producten staan, dus nee. Ook liep deze actie op 27 december af. Ik hoor het graag als je verwijst naar een andere cashback actie.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 06:23
LeslieVR Gebruiker

Wanneer doen jullie eens iets aan die hoge verzendkosten?!!

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:06
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen LeslieVR,

Zou je deze vraag aan de postbedrijven willen stellen? Alvast bedankt.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:19
HetGezegde Gebruiker

Hoog? Ik moest net 2,95 betalen

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:28
Unsfx Gebruiker

Inderdaad hoog. Ik heb dat ook al als tip meegegeven. Als je meer bestelt, worden de kosten voor verzenden ook meer. Dat begrijp ik. Maar bij andere winkels wordt je daar juist voor beloond met een gratis verzending. Just saying: Ik merk al dat er heel veel gerouleerd wordt met dezelfde aanbiedingen. Als je dus kopers af wilt snoepen bij winkels als bol, amazon dan zul je toch wat beter uit de verf moeten komen. Maar hey…it’s just a tip ;)

Beantwoorden

17 januari 2021 om 21:04
Moderator Paul Moderator

Bedrijven die ‘gratis verzending’ (boven een bepaald bedrag) aanbieden, hebben deze kosten in de productprijzen verwerkt. Daardoor betaal je bij hen nog steeds voor verzending. Al is het dan niet meer zichtbaar.

Er worden nu eenmaal kosten gemaakt voor verpakking, verzendklaar maken en versturen. Dat is onvermijdelijk.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:19
Unsfx Gebruiker

Hallo,

Is bij de Body partner weegschaal de app inmiddels weer beschikbaar voor NL? Anders is het een gewone weegschaal met wat extra functies. Dat zou ik dan wel in de omschrijving erbij zetten.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 11:08

Hoi Unsfx,

De app is inderdaad niet beschikbaar in Nederland.

Beantwoorden

16 januari 2021 om 12:42
jpgrbeets Gebruiker

Zit je op android of ios? De app is eventueel te downloaden via het internet voor Android devices. Het enige wat je dan moet instellen op jou device, is dat je een app van een onbekende bron toestaat (eenmalig voor installatie).

Beantwoorden

13 januari 2021 om 13:36
RMeulenkamp Gebruiker

Hey, nog ergens een optie dat de Huawei Freebuds pro nog beschikbaar komen?
zou graag nog een paar bestellen bij jullie.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 13:40

Hoi RMeulenkamp,

Ze zijn helemaal uitverkocht en zullen dus in deze Flash Sale niet meer beschikbaar komen. Wellicht bieden we ze binnenkort nog eens aan. Dus ik kan aanraden onze website, nieuwsbrief en/of app in de gaten te houden.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 01:00
Soutzen Gebruiker

4 cent verschil

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:08

Hoi Soutzen,

Dank voor het melden! We kunnen onze deal niet goedkoper aanbieden. Omdat we graag de scherpste deals online hebben staan, hebben we besloten de camera’s offline te halen.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:54
Geoffrey_v Gebruiker

Hallo,

Is er een ook AZERTY variant beschikbaar voor de Belgische markt?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 12:04

Hoi Geoffrey_v,

We hebben momenteel geen AZERTY variant beschikbaar.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 12:54
01Iboodkoper Gebruiker

Klantenservice,

De Belkin draadloze laadstation is toch ook te gebruiken op de iphone12? Of is dit een afwijkend type?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 13:30

Hoi 01Iboodkoper,

Deze lader kan 7,5 W opladen. Daarmee benut hij niet de volledige 15 W waarmee de iPhone 12 draadloos opgeladen kan worden. Daarvoor heb je een speciale MagSafe oplader nodig.

De iPhone 12 draadloos opladen kan in principe wel met dit laadstation. Er zijn wel iPhone users die problemen hebben met het draadloos opladen van hun iPhone 12, maar ik zie in elk geval in dit topic geen klachten over het door ons aangeboden laadstation.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 14:58
mina.nsami Gebruiker

Hello,

If i ordered the joby gorilla action, which will be sent on 15th of January, when will it arrive to me, i live in Haarlem? thanks

Beantwoorden

14 januari 2021 om 15:15

Hi mini.nsami,

In most cases we deliver our deals the day after shipment. In your case it will most likely arrive om the 16th of January. Please be aware we can’t control the planning of the postorder companies, so we are not fully in control if this delivery day. It’s an estimation.

Beantwoorden

15 januari 2021 om 07:50
hanszelf Gebruiker

“Lowepro Action Camere Hoes”

Dit komt een beetje vreemd over als je gewend bent dat een groot deel van de artikelomschrijvingen in het Engels is…

Beantwoorden

15 januari 2021 om 09:50

Hahaha, you dirty mind ;-)

Beantwoorden

15 januari 2021 om 14:28

Hoi rtete,

Dat is inderdaad dezelfde koptelefoon. We hebben besloten onze prijs direct te verlagen, omdat we zagen dat hij via jouw link goedkoper werd aangeboden. Wij zijn nu weer de goedkoopste aanbieder :-)

Uiteraard nemen we contact op met iedereen die deze Harman Kardon eerder vandaag bij ons gekocht heeft.

Beantwoorden

16 januari 2021 om 00:10
Nogzoiets Gebruiker

Wat betreft de “Edifier Draadloze In-ears TWS NB2″. Jullie tonen zowel de grijze als de witte variant. Maar al sinds de start van de flash sale is alleen de witte variant te selecteren. De grijze is niet eens een optie. Graag aanpassen

Beantwoorden

17 januari 2021 om 21:06
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor je oplettendheid. In deze opruimingssale is inderdaad alleen de witte variant beschikbaar. Het was (nog) duidelijker geweest als de grijze afbeeldingen weggehaald werden.

Beantwoorden

16 januari 2021 om 14:55
TomvP97 Gebruiker

Hi! Heeft iemand hier ervaring met de Edifier T5 subwoofer? Ik twijfel enorm of het een echte aanwinst is bij mijn Edifier R1850db’s.. alvast bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.