11 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Fit & Gezond

Product expert aanwezig

Fit & Gezond
Gezond en sportief leven.

Stond het in 2020 al op je lijstje der goede voornemens, dan staat het er in 2021 zeker en vast nog op. Het is geen simpel voornemen om vol te houden en daarom helpt iBOOD je graag op weg. En dat doen we met producten, kleding en accessoires die van sporten en gezonder leven één groot feest maken. Zo maak je van jouw doel snel een gewoonte!

Product Expert

Gedurende deze Flash Sale staat de VirtuFit Expert gereed om al jullie vragen over de VirtuFit producten te beantwoorden.

Uiteraard kun je op ons forum ook jouw vragen over de andere deals stellen. Onze moderators staat paraat!

11 januari 2021 om 00:11
BrechtV89 Gebruiker

Die Iron Gym Verstelbare Curlbar | 23 kg is aan -137% korting. Kost ie lekker meer dan normaal? Woeps

Beantwoorden

11 januari 2021 om 00:25
Moderator Paul Moderator

Woeps! Dit is inmiddels al gecorrigeerd.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:17
Ndeclerck Gebruiker

Deze staat in de app nog steeds duurder dan de originele prijs :(

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:23
Moderator Paul Moderator

Is dat in de iOS app? In de Android app staat het namelijk wel correct: €39,95.
Voor nu kan ik je alleen maar aanraden om het product via de (mobiele) website te bestellen.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:31
Ndeclerck Gebruiker

Android app zelf op de website staat deze nog verkeerd :( zelf na het opnieuw opstarten van de app

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:39
Ndeclerck Gebruiker

https://next.ibood.com/be/nl/product-specs/00000/386003/iron-gym-verstelbare-curlbar-23-kg

Prijs staat nog steeds op 179 euro  jammer genoeg. Ik wacht al even tot deze er op staat dus had graag aan de juiste prijs kunnen bestellen.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:39
Moderator Paul Moderator

Het blijkt dat via de NL website en app de prijs wél correct wordt getoond, maar niet via de BE website en app. Dat had ik niet meteen in de gaten. Bedankt voor het laten weten, ik heb het inmiddels aan iBOOD doorgegeven. 
Helaas kan dit pas na de nacht hersteld worden. :-( Sorry!

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:40
Ndeclerck Gebruiker

Geen probleem kan ik in BE bestellen via de nl website?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:41
Moderator Paul Moderator

Dat gaat helaas niet, tenzij je een afleveradres in Nederland hebt. 
Het zal zo spoedig mogelijk gecorrigeerd worden.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 01:56
Ndeclerck Gebruiker

Oke alvast bedankt voor de info

Beantwoorden

11 januari 2021 om 08:15
oscmoore Gebruiker

Van welk materiaal zijn de kettlebells en wat is de hoogte van de 16kg?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 11:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi oscmoore,

De enige 16 kg kettlebell die nog beschikbaar is, is de Tunturi PVC Kettlebell | 16 kg.

Deze kettlebell is gemaakt van PVC en gevuld met zand. Goedkoper dan gietijzer en je kunt er dezelfde oefeningen mee doen. Hij is 30 cm hoog.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 08:20
vmhkoster Gebruiker

Helaas is de dumbellset wederom snel uitverkocht… Komt die nog terug?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 10:43

Hoi vmhkoster,

We verwachten vandaag helaas geen nieuwe voorraad.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 09:19
PPV Gebruiker

In de aanbieding van de  Medisana wegschaal (BS 650 Connect Lichaamsanalyseweegschaal) staat onderaan met wat je krijgt een ander type genoemd (BS600) terwijl het plaatje een BS650 is. Welk tyoe weegschaal wordt er nu aangeboden??

Beantwoorden

11 januari 2021 om 09:25
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen PPV,

Bedankt voor je oplettendheid! Je krijgt de BS650. Ik zal het doorgeven, zodat het kan worden aangepast.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 09:40
Ndeclerck Gebruiker

Helaas deze nacht staat de curlbar veel te duur geprijst kan ik hem niet bestellen of ik moet 188 euro betalen in totaal sta je op kijk je snel of je deze kan kopen en blijkt deze te zijn uitverkocht. Ik was echt lang aan het wachten tot deze terug online kwam. Wanneer komt deze terug? Heb geen zin meer om terug maanden te wachten. Als je een koop mis loopt omdat jullie een fout maken in de app en op de site is het wel heel erg dat dit product dan ook zo snel is uitverkocht zo geef je mensen geen eerlijke kan ik heb tot 3u afgelopen nacht gewacht tot het in orde zou zijn op nog een 6u later is het eindelijk wel in orde maar direct uitverkocht schande ik hoop dat er een mail wordt gestuurd als dit product terug aangeboden wordt want wil niet weer maanden elke dag kijken of het nog eens op de app of site staat

Beantwoorden

11 januari 2021 om 10:47
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Ndeclerck,

In de nacht zijn er helaas geen mensen wakker om dit te repareren. Daarom is het pas in de ochtend gefikst. Vervelend dat je er daardoor net naast greep! Je kan de nieuwsbrief in de gaten houden voor de deals, we mailen niet iedereen als dit specifieke product weer terugkomt.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 10:13
magnex Gebruiker

Iemand ervaring met de VirtuFit TR-90i loopband?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 10:46
Official Product Expert Virtufit Expert Official Product Expert

Beste magnex,

Bedankt voor de vraag!

Hier staan 2 gebruikerservaringen: https://www.bol.com/nl/p/virtufit-tr-90i-loopband/9300000016838050/?bltgh=i19-jTT41NtwFYNA1ixJbg.1_4.5.ProductTitle

Veel succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

11 januari 2021 om 11:11
tooninjo Gebruiker

ik heb de loopband bij de vorige hunt gekocht voor 400 euro. Voor de levering word je opgebeld door de bezorgfirma om een afspraak te maken die je het best past. Pakket is goed verpakt gearriveerd en was vrij eenvoudig te installeren, je hebt er zelf een 15tal minuten werk aan eer hij voor het eerst in gebruik kan genomen worden. Om de loopband zelf af te stellen zodat hij aangespannen wordt en niet blijft hangen bij het lopen is er een gepaste sleutel meegeleverd. Nu het belangrijkste en dat zijn de prestaties, zelf heb ik de loopband sinds begin december en al een 180 km achter de rug. De loopband doet nog altijd zijn werk en heeft al meerdere op de max. snelheid van 14km/uur gedraaid. Kwa demping ben ik hier tevreden over en heb ik ook geen last van mijn gewrichten achteraf. Meestal loop ik per sessie tussen de 11-12 km. De loopband is vrij licht zodat je geen hulp nodig hebt bij het verplaatsen. Bediening van de loopband is basic en heb je zo onder de knie. De langste sessie die jezelf kan instellen om te lopen is 99 minuten. Ik ben tevreden over deze aankoop en beveel hem dan ook aan andere mensen aan. Als je nog vragen hebt stel ze maar dan antwoord ik je als ik straks nog op de site kom.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 11:45

Beste tooninjo,

Hartelijk dank voor de reactie!

Goed om te lezen dat u tevreden bent.

Een fijne dag en veel trainingsplezier toegewenst!

Sportieve groeten,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

11 januari 2021 om 10:59
ryvyrd Gebruiker

Iemand ervaring met VituFit Elite Comfort Loopband ?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 11:48

Beste ryvyrd,

Bedankt voor de vraag!

Wellicht kunt u online de reviews bekijken van het product voor wat gebruikerservaringen.

Veel succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

11 januari 2021 om 11:51
Roelll Gebruiker

Dag Virtufit Expert,

Zie zojuist dat de comfort loopband is uitverkocht. Is er nog een mogelijkheid deze aan te vullen / te bestellen? Dank alvast.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 12:07

Beste Roelll,

Bedankt voor de vraag!

Wellicht komt er in de toekomst weer een actie met een loopband op iBood, dit is nu nog niet bekend. U zou iBood hierover wel kunnen tippen.

Fijne dag toegewenst!

Sportieve groeten,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

11 januari 2021 om 12:23
Robertjannnn Gebruiker

Zijn de Iron gym Hex Dumbells van metaal?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 12:46

Hoi Robertjan,

De dumbbells zijn van vinyl gecoate kunststof.

Beantwoorden

11 januari 2021 om 14:22
22tala Gebruiker

Komen de shimano S-PHYRE Schoenen nog in maat 43 beschikbaar?

Beantwoorden

11 januari 2021 om 16:06

Hoi 22tala,

Helaas, de uitverkochte maten zullen vandaag niet meer worden aangevuld.

Beantwoorden

12 januari 2021 om 11:31
DeBers Gebruiker

Jammer! Die tuntori dumbells zoek ik, maar zijn uitverkocht. Die met de metalen stang. Komt er misschien nog voorraad of is dit het?

Beantwoorden

12 januari 2021 om 11:35

Hoi DeBers,

Ze zijn inderdaad snel gegaan. We krijgen op dit moment geen extra voorraad beschikbaar, helaas!

Beantwoorden

12 januari 2021 om 16:25
the.binky11 Gebruiker

Krijg je deze ook nog in XL?

Gorilla Wear Dallas Wrist Wrap

Beantwoorden

12 januari 2021 om 16:34

Hoi the.binky11,

In deze Flash Sale zullen geen nieuwe maten meer worden toegevoegd. Helaas!

Beantwoorden

13 januari 2021 om 17:41
joeroxy Gebruiker

Bij de Bjorn Borg T-shirt | Heren tonen jullie een blauwe T-shirt.

Maar in de drop down om waar je een kleur kan kiezen, staat ‘peacoat orange’.

Als je dat laatste googlet, is dat duidelijk iets anders dan blauw.

Welke kleur is er effectief in de aanbieding bij ibood ?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 19:26
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond joeroxy,

Het is wel de kleur blauw die je op de foto ziet. De fabrikant gebruikt deze naam voor die kleur.

Beantwoorden

16 januari 2021 om 01:50
Slowpoke Gebruiker
17 januari 2021 om 10:07
Alkibar Gebruiker

Kan de daglichtlamp van Beurer zonder snoer gebruikt worden?

Beantwoorden

17 januari 2021 om 20:46
Moderator Paul Moderator

De Beurer daglichtlamp kan alleen werken via het netsnoer. [handleiding]

Beantwoorden

17 januari 2021 om 12:59
lenalena Gebruiker

Weet iemand wat het verschil is tussen de twee slimme fietshelmen (60 en 62)?

Beantwoorden

17 januari 2021 om 20:52
Moderator Paul Moderator

Er zijn kleine verschillen tussen beide modellen. Op basis van de specificaties zijn dat (o.a.) 
-  klein verschil in uiterlijk
-  aantal luchtgaten (24 vs 25)
-  kleur (zwart vs antraciet)
-  gewicht (280 gram vs 310 gram)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.