Een nieuw jaar, een nieuwe klus! Elk jaar heb je wel weer goede voornemens om iets op te knappen of aan te pakken. Dit jaar gaat het je ook echt lukken!
Vandaag zet jij al de eerste stap door de juiste spullen in huis te halen én orderlijk op te bergen. Zo, die is al in de pocket. Mooier kan je het jaar niet beginnen. :)
Goedemorgen Rb2Br,
Goede vraag! Ik heb even voor je gezocht en volgens andere websites zijn ze 600×349x400mm. De boxen zijn van industriële kwaliteit dus zeer stevig.
#Allit McPlus Pro Mobile Tool Trolley Set
Hoeveel inhoudsgewicht kan deze dragen?
En kan de grote bak onderaan vooraan open of is deze toe?
Hoi wozeke,
De onderste bak is enkel toegankelijk via de bovenzijde.
Het maximale draagvermogen is 30 kg.
Hier staat de power 350 rek voor 74,99€. Bij ibood is het 79,95€ excl verzending van 19,95€. De verzendingskosten bij ibood zijn echt niet normaal.
Hoi armut_ye,
De verzendkosten bij de door jou genoemde website zijn € 49. Dan stellen onze verzendkosten opeens niet meer zo veel voor, toch? ;-)
Zijn jullie jullie ervan bewust dat we die ook gewoon kunnen ophalen in de dichtstbijzijnde Brico?
Ophalingen zijn nog steeds toegelaten tijdens de lockdown
Niet iedereen heeft een Brico in de buurt. Dan zal je kosten moeten maken voor brandstof en je moet maar net de tijd hebben om daar naartoe te gaan.
Wagner Verlenglans | 60 cm
Past deze zeker op de Wagner Flexio 995?
groetjes San
Hoi San,
Deze past inderdaad op het handvat van de 995.
Thanks Bas
Past elke Hailo Huishoudtrap op de Hailo Trapplatform?
Hoi Lord_Sony,
Hij is enkel geschikt voor Hailo trappen met maximaal 4 treden.
Beste,
Kan deze ook in belgië geleverd worden? Wil er namelijk 4 bestellen.
Goedemorgen dimitri_1988,
Voor de BE sale pagina klik hier en dan kan het ook in België geleverd worden.
Beste,
Kan de avasco werkbank ook zonder een toolbord gemonteerd worden?
Bedankt!
Goedenavond Rubenvp,
Dit wordt niet specifiek vermeld, maar ik heb een afbeelding gevonden waarop te zien is dat het toolbord ook gemonteerd wordt, dus dit hoef je natuurlijk niet te doen.
Beste,
Maar dan zijn de achterste verticale poten nog steeds op een hoogte van 145 aanwezig?
Bedankt
Hoi Ruben,
Zonder het product te beschadigen hebben de verticale poten wel gewoon een hoogte van 145 cm.
bij de opbergtowergtower van 222 cm hooog zien we:
Opbergrek Tower | 222 x 90 x 45 cm
€ 69,95
36% Korting
Nu!
€ 44,95
€ 8,95 verzending
wanneer ik het toevoeg verhoogt mijn verzendingskost echter tot 19,95 EUR ipv 8,95 EUR
Dan heb je waarschijnlijk meerdere artikelen in de winkelmand, waardoor de totale bestelling zodanig zwaar is dat je in een hoger verzendtarief terechtkomt.
In zo’n geval kan het gunstiger zijn om 2 losse bestellingen te plaatsen.
Allit profiplus dozen.
Wat zijn de afmetingen? Iemand ervaring mee qua stevigheid?