4 november 2020 om 00:00
iBOOD

Under Armour

Under Armour
Zin om te sporten?

Trek dan eerst een outfit van Under Armour aan. Met de sportkleding in deze Flash Sale zet je je eerste stapjes richting de overwinning!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

4 november 2020 om 08:35
WouterHanselaar Gebruiker

Opvallend dat de Under Armour ColdGear Reactor 1/4 Zip Trui | Heren in augustus voor Euro 29.95 verkocht werd en nu voor Euro 36.95!

Foutje?

Beantwoorden

4 november 2020 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Wouter,

We bepalen onze prijs elke keer opnieuw aan de hand van heel veel factoren. Dan kun je denken aan de inkoopprijs (die alleen al door de corona-omstandigheden enorm kan fluctueren, bijvoorbeeld), marktprijs, beschikbaar aanbod, verwachte vraag, etcetera. Daarom kunnen prijzen ook bij ons fluctueren.

Beantwoorden

4 november 2020 om 11:45
WouterHanselaar Gebruiker

Hallo Bas,

Bedankt voor je uitleg! Echt een groot verschil in prijs in ongeveer 2 maanden tijd!
Ik heb dit shirt al een paar keer voorbij zien komen en ik heb altijd het idee dat bij een Flash Sale de bestaande voorraad verkocht moet worden. Of klopt dat niet?
Overigens het shirt Under Armour ColdGear Reactor Longsleeve | Heren die ook al een aantal keren aangeboden is, is wel voor dezelfde prijs. Merkwaardig, toch?

Beide shirts heb ik trouwens via iBood gekocht en zitten super! Wat opvallend was, is dat de foto van het product niet helemaal overeenkwam met het ontvangen product!

Beantwoorden

6 november 2020 om 10:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Wouter,

Bij Flash Sales gaat het niet per definitie over het verkopen van oude voorraad.

Ook bij producten die al vaker zijn aangeboden kan de prijs fluctueren. Bijvoorbeeld doordat de inkoopprijs opeens omhoog schiet. We hebben dit shirt overigens eerder ook verkocht aan de huidige prijs.

Sowieso ben ik blij te lezen dat de shirts zo goed vallen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.