4 november 2020 om 00:00
iBOOD

Fitness!

Fitness!
Je lichaam is een tempel...

...en nee, dat betekent niet dat hij eruit mag zien als het Parthenon. Je lichaam vereist - nee, verdient - onderhoud en aandacht. En met de gewichten, hulpmiddelen en meer uit deze fitness Flash Sale, moet dát wel goed komen.

4 november 2020 om 10:43
DavidBintein Gebruiker

Omvat de deal “Tunturi Selector Dumbbell 25 kg” twee dumbels, of is dit per stuk? Alvast bedankt voor reactie.

Beantwoorden

4 november 2020 om 11:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi David,

Dit betreft één dumbbell.

Beantwoorden

4 november 2020 om 11:20
DavidBintein Gebruiker

Bedankt. Wat kan ik doen om er 2 te bestellen? Ik kan maar max 1 aanduiden. 
David

Beantwoorden

4 november 2020 om 12:35

Hoi David,

Deze dumbbells zijn enorm zwaar en dus lastig (en duur) om te versturen. Daarom kun je maximaal één dumbbell per keer scoren. Uiteraard kun je wel twee bestellingen met één dumbbell per bestelling. Dat je dan tweemaal verzendkosten betaalt is een bewuste keuze, omdat het versturen, zoals eerder gezegd, enorm prijzig is.

As we speak hebben we nog een paar stuks op voorraad en moet het dus lukken twee losse bestellingen te plaatsen. Maar ze zijn wel bijna uitverkocht. Mocht hij uitverkocht zijn nadat je de eerste gekocht hebt en je wilt deze dan ook niet meer ontvangen, dan kun je de bestelling uiteraard kosteloos annuleren. Dit kan tot we beginnen met het verzendklaar maken van je bestelling.

Beantwoorden

4 november 2020 om 12:25
Quarre Gebruiker

Ik zou ook graag 2 Tunturi Selector Dumbbell 25KG bestellen. Met 1 stuk is het echt behelpen en niet handig.

Beantwoorden

4 november 2020 om 12:35

Hoi Quarre,

Zojuist heb ik hierboven een uitleg geplaatst.

Beantwoorden

4 november 2020 om 12:42
Quarre Gebruiker

Thanks! 2 stuks besteld! (insert muscle emoji)

Beantwoorden

4 november 2020 om 12:33
jurgen98 Gebruiker

Idem hier, is er maar 1 dumbell voorradig?

Of is er iets mis met de pagina?

Mvg Jürgen

Beantwoorden

4 november 2020 om 12:36

Hoi Jürgen,

As we speak hebben we nog slechts 4 stuks op voorraad. Ze zijn dus echt bijna uitverkocht.

Een uitleg over waarom je maximaal één stuk per keer kunt bestellen heb ik hierboven geplaatst.

Beantwoorden

4 november 2020 om 17:36
DV1982 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de sport mat?

Beantwoorden

4 november 2020 om 18:13

Hoi DV1982,

Deze mat is 152×58 cm groot.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.