7 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Stanley Thermos en meer

Stanley Thermos en meer
Drink je drankje, slik je slokje.

Onmisbaar tijdens een dagje weg: een thermosfles die jouw warme drank warm houdt of je koele drankje lekker fris houdt. Gelukkig houden de Stanley thermosflessen alles perfect op temperatuur. Behoefte aan meer? Kook je maaltje met de kookset voor onderweg en mix je cocktail met de shakerset.

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

8 oktober 2020 om 14:07
Fery Gebruiker

alweer een topproduct op ibood:

“Warme dranken blijven tot 5 uur warm
Koude dranken blijven tot 8 uur warm

Beantwoorden

8 oktober 2020 om 14:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Fery,

Scherp gezien, we hebben dit zojuist aangepast!
Bedankt voor het doorgeven.

Beantwoorden

9 oktober 2020 om 15:20
MrErIkMoUsT Gebruiker

Heb dit product besteld en meteen getest in de Pyreneen. No way dat hij drank 5 uur warm houdt. Koffie is lauw binnen 2 uur. Had veel meer verwacht van dit gerenommeerde merk!!!

Beantwoorden

9 oktober 2020 om 23:05
Moderator Paul Moderator

Heb je daar ook meteen één van onze outdoor jassen getest? :)

Beantwoorden

10 oktober 2020 om 12:45
MrErIkMoUsT Gebruiker

Hey Paul, nee. Misschien maar beter ook….als mijn lichaam net zo snel afkoelt als de koffie in de Stanley Thermos had ik een probleem gehad…

:-)

Waar kan ik terecht voor garantie voor die fles?

Beantwoorden

10 oktober 2020 om 13:15
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag MrErIkMoUsT,

Je kan gewoon bij onze klantenservice terecht, eventueel via een melding via Mijn iBOOD.

Beantwoorden

10 oktober 2020 om 15:19
MrErIkMoUsT Gebruiker

dank je

Beantwoorden

10 oktober 2020 om 23:34
annemarilly Gebruiker

Bij de vorige Stanley verkoop heb ik twee go ceramovic flessen gekocht. Ik kan er kort over zijn, het is helemaal kut. Beide flessen lekken gigantisch en nee, ik heb ze niet tot boven het max streepje gevuld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.