7 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Vaude

Vaude
Always got your back.

Geniet optimaal van de natuur in eigen- of buitenland met de outdoor kleding van Vaude!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

7 oktober 2020 om 07:11
mister_black1979 Gebruiker

@ibood,

Heb deze jas besteld Vaude Lierne Jack II | Heren en het geld is van mijn rekening maar zie geen bestelnummer of krijg geen mail binnen. Kunnen jullie dit even nakijken?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 07:17

Laat maar! Het is in orde!

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 07:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mister_black1979,

Er kan soms wat vertraging zitten in de verwerking, maar goed om te horen dat het in orde is.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 08:34
DeSint Gebruiker

Ik kan geen maat (of kleur) selecteren. Klopt dat?

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 09:42
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen DeSint,

Dan is er helaas niet meer beschikbaar.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 09:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi DeSint,

Gaat je vraag over het Vaude Margone jack? Deze is enkel nog beschikbaar in de in het ‘keuze’menu getoonde kleur en maat.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 10:15

De Margone Jack was voor mij te lang. Nochtans ben ik ook niet van de kleinste.  1m83.

Net teruggestuurd. Ziet er wel kwalitatief uit!

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 08:58
waardenberg78 Gebruiker

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over de Vaude Califo Jack II. Heeft deze ook ventilatie onder de oksels middels ritssluitingen?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jacco.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 10:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jacco,

Nee, dat heeft deze jas niet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.