7 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Travelin' Schoenen

Travelin' Schoenen
Hit the road!

En dat doe je met de wandelschoenen of- laarzen van Travelin' aan je voeten. Wij selecteerden voor jou alvast enkele toppers waarmee je zo richting 2021 stapt. Let's go!

7 oktober 2020 om 08:29
Sebumnium Gebruiker

Ik wil maat 36 en 42 bestellen. Hoe doe ik dat om maar 1 keer verzendingskosten te moeten betalen?

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 09:39
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Sebumnium,

Je kan er eerst eentje in je winkelwagen doen en daarna klikken op “verder winkelen” en de andere toevoegen.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 09:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Sebumnium,

Je kunt 1 variant toevoegen aan je winkelwagen, klikken op “Verder winkelen” en vervolgens nog een variant toevoegen aan je winkelwagen. Zo worden de producten gebundeld en betaal je slechts eenmaal verzendkosten. Op deze wijze kun je alle deals die op dit moment online staan op onze website combineren in 1 bestelling.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 08:41
Marion20 Gebruiker

Hoe valt de maat? Ik zit nl altijd tussen 38 en 39 in…

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 09:40

Hoi Marion,

Over welke van de aangeboden schoenen gaat je vraag precies?

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 10:35
Marion20 Gebruiker

Oh, sorry….

Het gaat on de Travelin Broadford laarzen.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 12:47

Hoi Marion,

Als je hierrrr klikt kom je op de website van Travelin terecht. Rechts in beeld kun je klikken op “Welke maat heb ik?”. Dan opent een handige tool om de juiste maat te bepalen.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 10:45
VKwillem Gebruiker

Ben altijd gelopen op Meindl schoeisel,….maar de travelin lijkt er op, is het ook van eenzelfde kwaliteit? En valt de maat precies of zijn ze groter of kleiner in werkelijkheid

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 12:15
MrB21 Gebruiker

Travelin Aarhus (neem aan dat die enkel met Meindl is te vergelijken) is een prima schoen. Meindl is m.i. toch wel een klasse beter (Meindl behoort tot het topsegment), die kosten dan ook snel twee tot drie keer zoveel.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 12:28

Hi VKwillem,

Aanvullend op het bericht van MrB21: van welke schoen zou je graag een maatadvies willen ontvangen?

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 12:53
VKwillem Gebruiker

Van de Travelin’ Aarhus Hoog Schoenen | Unisex
Mijn maat voor de Meindl schoenen was altijd 44

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 14:08

Hoi VKwillem,

Als je hierrrr klikt kom je op de website van Travelin terecht. Rechts in beeld kun je klikken op “Welke maat heb ik?”. Dan opent een handige tool om de juiste maat te bepalen.

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 14:34
VKwillem Gebruiker

Thx,….had deze ook al ontdekt,..is niet helemaal duidelijk, ik hou het even op 44..

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 12:27
Vinter2020 Gebruiker

Hoe stug is de zool van de Travelin Nordfold?

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 12:47

Hoi Vinter,

Dat vraag ik even voor je na!

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 21:23
Vinter2020 Gebruiker

Hi Bas, Heeft iemand je al antwoord gegeven? #2021 ;)

Beantwoorden

8 oktober 2020 om 01:56
Moderator Paul Moderator

Tot op heden nog geen antwoord hierover verkregen, Vinter. 
Op de website van Travelin is dit niet terug te vinden.

Beantwoorden

9 oktober 2020 om 12:18

We hebben helaas geen verdere informatie over de zool kunnen bemachtigen, sorry Vinter2020!

Beantwoorden

7 oktober 2020 om 14:29
joshuaq1992 Gebruiker

Hier meerdere paren laarzen van Travin in huis gehad. Allebei NIET waterdicht. Natte tenen bij (korte) wandeltocht door natgras. En al helemaal door plassen.

Hier geen aanschaf meer van Travelin. Dan liever iets meer uitgeven (lees enkele tientjes) voor echte kwaliteit en waterdichtheid.

Beantwoorden

8 oktober 2020 om 01:35
Moderator Paul Moderator

Met welk(e) model(len) van Travelin laarzen heb jij ervaring? Kun je dat verduidelijken?

Beantwoorden

10 oktober 2020 om 19:28
Krzz Gebruiker

Meer mensen die deze ervaring hebben? Ik aarzel nu om te bestellen. Geen zin in een tegenvaller en gezeur over de kwaliteit.

Beantwoorden

8 oktober 2020 om 19:07
Janine2110 Gebruiker

Ha,
Ik zit altijd tussen maat 38 en 39 in, kunnen we ze ook ruilen voor een maat groter of kleiner eventueel?
Anders ga ik ze beide bestellen en 1 terug sturen of kan dat niet?

Beantwoorden

9 oktober 2020 om 09:53

Hoi Janine,

Je kunt bij ons geen schoenen ruilen. Daarom zou ik inderdaad gaan voor de laatste optie: beide maten bestellen en de minst goed passende retourneren.

Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.