9 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Helly Hansen

Helly Hansen
Beschermd naar buiten.

En dan hebben we het niet over mondkapjes, maar wel over stevige outdoorkleding waar je op kunt rekenen. Een regenbuitje hier of een windvlaag daar? Met de kleding van Helly Hansen krijgen de natuurelementen jou niet klein!

11 oktober 2020 om 17:45
Sjean Gebruiker

Welke kleur heeft de bontkraag van de Helly Hansen Svalbard Parkajas want er staan 2 foto’s met verschillende kleuren op?

Beantwoorden

11 oktober 2020 om 20:21
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Sjean,

Helaas heb ik geen manier om daar op zondagavond nog achter te komen. Ik hoor het graag wanneer je hem gaat bestellen om het antwoord af te wachten, dan vraag ik het morgen alsnog even voor je na. Wanneer het antwoord je dan niet bevalt kan je je bestelling nog annuleren.

Beantwoorden

11 oktober 2020 om 19:42
jovanotto Gebruiker

Waarom zit er geen 3xl tussen die jassen?

Beantwoorden

11 oktober 2020 om 20:19
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond jovanotto,

Omdat we die niet verkopen.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 10:25
lariksen Gebruiker

Goedemiddag,

Ik heb deze jas gekocht in maat L (navy), maar deze is veel te groot. Mocht er nog een maat M terugkomen (liefst in navy, maar geel zou ook super zijn), zou ik de jas dan kunnen ruilen? Uiteraard ga ik er dan vanuit dat de retourkosten voor mij zijn.

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 12:08
lariksen Gebruiker

Voor de duidelijkheid gaat het om de HH Moss Regenjas | Dames

Beantwoorden

15 oktober 2020 om 18:14
Moderator Maartje Moderator

Hoi Lariksen,

Je kunt het beste even een request sturen in ”mijn ibood”, dan kunnen de medewerkers van de klantenservice kijken of ze iets voor je kunnen betekenen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.